Tuesday, March 09, 2010

sende yaz yaz yaz...bir kenara yaz...

Bugün düne göre bir nebze daha güzel bir gün...
en azından hava biraz daha düzgün - sarı değil!
ve bugün bir arkadaşımın benimle paylaşmış olduğu yazıyı sizlerle paylaşıyorum...
keşke bu laflardan az da olsa ders alsak...
birkaçını bile olsa uygulasak :)

ve karşınızda eski PR öğretmenim olan ve o zamanlar ondan çok şey öğrendiğim Türkiye için çok önemli insan Betül Mardin'in 10 adet "kadınlara" özel öğütleri :

1. Her sabah spor yapacaksın. Günaşırı filan değil evladım. Her sabah. - UFFF çok çalışmak gerek bunun için.. çook!

2. Hep çalışacaksın. Üreteceksin. Beynin meşgul olacak, hep koşturman
gereken işler olacak. - bu şart!

3. Günceli takip edeceksin. Haber izle, dergi, kitap, gazete oku. Gündemi
yakala. Her konuda kendini “update” et. Yeni çıkan kitapları da bil, yeni
açılan lokantaları da, bu sene moda olan renkleri de. - bunu başarıyorum sanırsam :)

4. Evlilik ise şart değil, kafanı takma. Gerekli de değil. Hatta şöyle
söyleyeyim: One problem less! (Bir problem eksik!)

5. Çocuk meselesine gelince... Ha işte, burada akan sular duruyor.
Yapabiliyorsan yap. Birini bu kadar çok sevmek, onun sorumluluğunu taşımak
sadece onu değil, seni de mutlu eder. Doğurmayacaksan, evlat edin. O zaman
da senin çocuğun değişen bir şey yok. Evlat edinmeyeceksen de, manevi
çocuğun olsun, birini okut, geleceğini şekillendirmesine yardımcı ol.

6. Günde bir kere et ye. Mutlaka her öğün sebze ve meyve ye. Kusura bakma,
ben tatlı severim. Tatlıdan uzak dur diyemeyeceğim! - bende duramam zaten :)

7. Ölümden sonra yaşamak istiyorsan, günlük tut. O küçük notlar, hem kendi
hayatının tanıklığı, hem de yarına kalan bir bilgi kaynağı. Mesele benim
babam, hiç üşünmeden 60 sene boyunca her gün Ece Ajanda'sına o gün olanları
yazmış. Hâlâ açıp okuyorum ve çok faydalanıyorum. - 5 senedir her günüm günlük yazarak geçiyor - bunu bilmeden yapmışım bile! :)

8. Olumlu olacaksın. - öyleyim! çok şükür! :)

9. Bazı şeyleri kabul edeceksin: Bütün kadınların seni sevmesine imkân yok!
Demek ki bazı kadınlara dikkat edeceksin. - bunu zaten en başından biliyordum :)

10. Erkeklere gelince, aynı anda birkaçını sevmeyeceksin. Ama onların böyle
bir yeteneği olduğunu bileceksin!!!

ve bir de bugün Sprite'ın viral kampayasına katıldım! :)
artık bende şöhretim... :)

http://15dakika.com/raquel

No comments: