Tuesday, March 02, 2010

Madonna Angelina - New York

uzun zamandir bakmiyordum The Cool Hunter 'a...
ve actim da ne gordum??
HOT PICK kisminda benim de MeatPacking District'te gordugum an AAAAA deyip, hemen fotografini cektigim bir duvar resmini koymuslar!
gurur duydum kendimle :)
haa bir de... biz bu duvarda foto cekip Pastis'e dogru ilerlerken arabadan kim indi?
Marc Jacobs... ve yan masamizda erkek arkadasiyla yemek yedi sakin sakin :)
biz de ona bakip bakip durduk :)
budur!
fotograflari da hemen paylasiyorum!

3 comments:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş said...

inanmıyorum! seni kıskanıyorum şu an, pastis'te yemek mi yedin:) meatpacking'in, hatta şehrin en hip ve leziz restoranı!

Rakel said...

evet evet oyle baya iyiydi! :) ama sen asil noktayi kacirdinn sedaaa Marc Jacobs ordaydi diyoruummm :)) hahaah

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş said...

zaten başlı başına olay!!! kıskanıyorummm:)))