Monday, March 01, 2010

Güzel geçen bir haftasonuna dair...

Merhaba,

Bu haftasonu epey dolu dolu güzel / hoş / kazançlı / eğlenceli ve bir ara da hüzünlü geçti... tüm haftasonunu düşündüğüm zaman hüzünlü kısmı çok yakın olduğu için kafamdan onu pek çıkaramıyorum...
neyse! en başında başlıyorum!
cumartesi sabahı uyandım ve içimdeki spor aşkı bambaşka diyerek i-podumu takarak koşu/yürüyüşe çıktım - 1 saat bunu yaptım! ardından da eve gelip duş aldım ve hazırlanarak attım kendimi sokağa...
bunun evvelinde zaten Co ile programı yapmıştık - Galata'da enteresan bir gün geçirecektik...
jackson 5 misaliyiz ama bu haftasonu -1'dik - neyse böyle de eğlendik... gittik önce Şişane'de yeni açılan Public'in tam yanında Miss Pizza'ya... orda bir güzel yemeğimizi yedik ve vurduk kendimizi Galata butiklerine...
ilk gittigimiz yer La Mariquita oldu.. ardından Lastik Pabuç, Second Chance, ParisTexas, FeltinLove gibi gezdik de gezdik...




ve tabi ki Big Chefs'de durup kahve ve çikolatalı / kestaneli sufleler yiyerek gezimizi noktalandırdık!
kızkıza bu program baya iyi gözüküyor degil mi?? evet! baya iyiydi...
akşamına da BKM'de Caveman izledik - hep birlikte birlikte, hep birlikte birlikte dedik! :) güldük ama yer yer de sıkılmadık diyemiyorum - sonuç fena degil...
Pazar sabahı ise Bardavit ailesinde muhteşem bir kahvaltı ettik. güldük, sohbet ettik, DJ Hero oynadık bol bol eğlendik...
ardından da baby İris'i görmeye gittik... muhteşem olmuştu! muhteşem... hatta sizinle paylaşmak istiyorum bir fotografini.. ama suan degil - soz ki yakında! :) cok iyi fotograflarini cektik onun...
ardindan da akşamımızı NINE filminde noktalandırıyorduk.. muhteşemdi! - bu ekiple... ve fakat demem gerek! Moulin Rouge, Chicago gibi beklentilerim vardı - onlar gibi degildi ama yine de çok güzeldi - Daniel Day Lewis ve muhteşem kadınları - hatta Fergie'nin kumlarla, teflerle dans ettiği Be Italian şarkılı gösterisi muhteşemdi!!

çıkışında da Aşkana mantı'ya gitmedik mi! gittik... bu da fena oldu... daha yeni yemek yememe rağmen çiğ börek yedim yine.. ama bu sefer kesin - rejimdeyim!! duyurulur! :) (bugun Pazartesi zaten! - her kız her Pazartesi bunu soylemiyor mu?? :))
ve eve gelince Ezel'i yarıda bırakmıştım da onu bitirdim... Ezel'in sonu hüzünlüydü - ona üzüldüm - ve tabi başka şeylere de...
özetle; güzel bir haftasonuydu acısıyla ve tatlısıyla diyorum! :)
ve yeni bir hafta başladı... hepimize iyi haftalar olsun!

NOT : cumartesi gunu OSHO'nun Korku ve Aşk Özgürlük ve Tekbaşınalık temalı 2 kitabını aldım... Sufizm'e ek olarak bunlarla birlikte kendimi daha iyi bir insan yapmaya çalışıyorum - sizlere de tavsiye ediyorum!



Sevgiler!

No comments: