Tuesday, March 09, 2010

huzurlu bir anımdayım...

şuan uzun zamandır istediğim yerdeyim...
komik bulacaksınız belki ama etiler starbuckstayım...
isteye isteye buraya mı istedin diyecek olursanız da...
evet.. çünkü burada biraz huzur buluyorum - tek başıma olduğum zamanlar...
ışıkları, kahve kokuları, çaldıkları müzikler hoşuma gidiyor :)
bir koltuğa kuruldum.. yazı yazıyorum...
bir de diğer blogumu nam-ı diğer "stilist" blogumu revize etmeye çalışıyorum biraz...
yan koltuklarda oturan insanların konuşmalarını duyuyorum - sevdiğim ingiliz aksanı sesleri geliyor ve hatta kendimi yabancı bir ülkede hissediyorum...
akşam saatleri olmuş..
dışarıda yağmur ve ben cam kenarındayım... yağmurun yağışı, cama vuruşu, geçen arabaların sesleri... herşey ama herşey hoşuma gidiyor şuan!
az sonra sevgilim iş yerinden çıkıp yanıma gelecek, bir yandan da onu bekliyorum...
keyifliyim yani...
bilin istedim...
belki okuyunca, içimdeki huzuru siz de hissedersiniz dedim...
sevgiler! :)

No comments: