Tuesday, December 15, 2009

SIKILDIM...

sıkıldım,
geri sayımlardan
partylerden
hep bir olayı / event'i beklemekten
evlilik mevzusunu konuşmaktan
insanların sürekli ne zaman diye sormasından
darısı başına demelerinden
evliliği beklemekten ve insanların benden beklemelerinden
sorunlardan veya sorunsuzluktan
hastalıklardan
insanların sahte mutluluklarından
mutluymuş gibi yapmalarından
yapmacıklıklarından
ağlama seanslarından
yalanlarından
yapaylıklardan
boş yere para harcamaktan
insanlar mutlu olsun diye kendimi paralamaktan
ayıp olmasın diye -mış gibi yapmaktan
taşınmaktan
sürekli kıyafet hazırlığı yapmaktan
yanımda koca kıyafet dolusu bir çantayla gezmekten
işe gitmekten
işe gidip eve gitmekten
eve gidince şimdi ne yapmalıyım diye düşünmekten?!?
krizden!
aşk-ı memnu'dan
rahat rahat kendi istediğim aksiyonları / hareketleri yapamamaktan
şöyle muhteşem bi şekilde dans edip eğlenebileceğim bir bar olmamasından!
sevdiğime doyasıya sarılıp öyle kalabileceğim zaman olmamasından...
araba kullanmaktan
trafikte araba kullanıp orda sıkışıp kalmaktan
her cumartesi / pazar - e şimdi ne yapıyoruz?? demekten
kendime yeni bir ben mi lazım?
değildir umarım?
bu sadece bir dönem olsun...
yeni yılda eski yıl giderken bunlar da gitsin istiyorum...
geçen sene de aynen bu moddaydım yıl sonuna doğru...
ve 28 aralık'ta o çıktı karşıma...
yeni yıl dileklerimi yazdım da yazdım...
şimdi de aynısını 2010 için yaptığım bir dönemdeyim...
geçen sene ne dilediysem oldu.. (1 Ocak 2009 her şeyi kağıda döktüm)
sizler için de aynısını diliyorum!
kendinize yeni bir "siz" lazım olmadan...
muhteşem bir yılınız olsun...
Kendiniz olun...

No comments: