Sunday, January 10, 2010

winter days, hot coffee and good books...


güzel bir Pazartesi sabahından sizlere merhaba!
Bugün hava çok güzel..soğuk ama güneşli..
Daha dün karın 70 cm olduğu bir yerden geldim ve size taze taze yazmak istedim...
Kartalkaya bu haftasonu çok güzeldi!
Değişikti.. yeni insanlarla tanışmak, uzun zamandır görmediğin arkadaşlarını hem görmek hem de onlarla tatilde olmak çok güzeldi..
Dün akşam otobüste dönerken uzun zamandır İstanbul'da değilmişim gibi geldi halbu ki daha Cumartesi gitmiştik dağa.. o kadar uzun ve dinlendirici geldi ki herkese sadece 2 günlük İstanbul dışında olmayı çok tavsiye ederim...
ve yazımın temasına uygun da bir resim patlattım sizlere :)
bu soğuk kış günlerinde hepinize sıcak kahve ve güzel kitaplar okumayı tavsiye ediyorum!
bu arada AŞK kitabını bitirdim.. o kadar özümseyerek ve o kadar yavaş yavaş okudum ki bitmesini hiç istemedim...
Sufi olmak muhim bir şey.. olmayı düşündüm bile.. hatta bu konuda daha çok kitap okumaya karar verdim.
AŞK kitabının en son sayfalarında Elif Şafak'ın hangi kitaplardan yararlandığına dair kaynaklar var..ilginizi çekiyorsa mutlaka bakın..
Benim ilk okumayı hedeflediğim : Me & Rumi, The Autobiography of Shams-i Tabrizi
Herkese iyi haftalar!

No comments: