Monday, June 29, 2009

out and back home again!

evet.. bir yeni gun daha.. bir Pazartesi daha... is bankasi - maximiles reklami gibi!!
cumartesi, pazar derken yeni bir hafta daha basladi...
pazartesi gunu sendromunu uzerimden atmaya calismaliyim derken sabah 7.45'te toplantiyla basladik gune... ve ajansa Vespamla donerken attigimi farketmistim bile...
haftasonu o kadar guzel gecti ki tatilde gibi hissettim kendimi.. ve simdi ajans yine yeniden.
haftasonu berry'le olan Blog konusmamizdan sonra buraya geri donup tekrar yazmaya karar verdim! eski post'larimin cogunu sildim - ne de olsa uni.'de not alabilmek icindi hepsi, gecti!
ve yaziyorum yine yeniden!
birkac sey bir arada...
1- Dun Transformers'a gittik - bence muhtesemdi, mutlaka gorulmeli...
2- Sertap Erener'in son single'i - BU BOYLE cd'sini aldik, insanlari mp3 download etmekten vazgecirmek, satin almaya sevketmek icin ustelik cok cok ucuz - 5.90 TL!
gidip mutlaka alinmali... super ozellikle 2no'lu akustik versiyonu...
3- Turkcell'in 3G reklam filmi muhtesem basarili olmus - sanirsam sadece sinemada gosteriliyor daha TV'de gorme sansim olmadi...
4- Ice Age3 geliyor!! 3D hem de! 1 temmuz carsamba gunu...

guncel haberler bu kadar...
hatta bugunluk bu kadar...
simdi, bugunlerde neler yaptigimi ve universitede ara acildigindan beri neler yaptigimi sonra yaziyor olacagim!
bu sadece amator yazi - baslangic!

1 comment:

Ceren said...

inanmiyorum vespa aldigina rakel harkikaaa ,) bloguna da geri donmene cok sevindim... benim blogumun adresi degisti.
http://keepurselfalive.blogspot.com/

senden ilhamla entry giricem simdi mucx
ha ceren ben bu arada